21.7.12

209 ♥

ÄÄÄÄ. nyt tulee superkilometripostaus, koska mulla on ihan HIRVEÄSTI kuvia ja ääää on tapahtunut niin paljon ihania asioita ;_; ♥ jajaj ii tälleen tiivistettynä, vietin elämäni parhaan viikon :3

mutta alotan silti hieman tylsemmästä viikosta, joka siis vietettiin mökillä c:

 hyihyi :s nuo keksit näytti niiin hyviltä, mutta maistu ihan teolliselle kakalle ;_;


 tarkennukset menee sinne tänne, mut tää on mun pikkune vauveli :3 ♥













joo, elikkäs. oltiin NMKY:n saaressa mökkeilemässä c: anni tuli sinne maanantaina, mut kävi vain pikavisiitillä, sillä meillä molemmilla on rippijuhlat ihan pian, ja valmisteltavaa on vaikka kuinka! Kivaa meillä silti oli, vaikka tiputinkin kännykkäni laiturin välistä mereen, eikä sitä koskaan löydetty (8

...............

Sitten siirrytään elämäni parhainpaan viikkoon ! Rippileiri 209, heinänokassa Eriksgårdenissa ♥ Ennen leiriä olin tosi epäluuloinen siitä, että leiristä tulee edes siedettävä. Kuitenkin yllätyksekseni voin sanoa, että toi viikko oli mun elämäni parhain. Mä tutustuin ihaniin ihmisiin, ja ne ihmiset on aina mun sydämessä c: Ikävöin niitä jo nyt ;_;
























riparilla oli muuten TODELLA hyvä ryhmähenki, parempaa ei ois voinu toivoa :3


 Pojat teki tytöille kysymyksiä, ja tytöt pojille. Voitte toki päätellä kenen kysymys ja kenelle :D





Sitten oli vielä tehtävänä piirtää joku maailma, jossa kaikki on tyytyväisiä ja onnellisia. Kuvasta voin sen verran selittää, että tuo maa on hyvin (en muista oikeaa sanaa heh) hyväksyväinen, ja että kaikilla on ystävä c: Pinkillä hepallakin on tuo kärpänen, ja tuo pinkki töherrys ei ole yksisarvinen vaan se on taikapölyä c: Vihreät ukot on alieneita, sitten on tummaihoinen superman ja avatarkin hihhuloi tuolla kioskin vieressä ja on juuri menossa töihin ! Harmaan talon yläkerrassa on vankila, jotta vangitkin voisi elää normaalia elämää normaalissa kaupungissa hyvin normaalisti (:

-----------

Huomenna on sitten se konfis, ja kyllä jännittää aika paljon! Juhliin on tulossa noin 70 ihmistä ja olen ihan hermona, että muistanko niiden tuntemattomimpienkin sukulaisten nimet sitten oikein.
Tänään käytiin ostamassa mulle sitä rippikuvaa varten kukka, ja tavallisen ruusun sijasta päädyin pinkkivihreään hortensiaan c:
Kuvaa sitten rippimekosta ja muusta huomenna !


1 kommentti:

  1. tosi kiva blogi, sait just uuen lukian :)
    ja käy kattomassa munkin blogi..
    oon vasta alottanu bloggaamisen ja en oo kauheesti mainostanu sitä !

    takeabiteofmylife-heta.blogspot.com

    VastaaPoista